Snart jule'tid

Igår var det en grymt bra dag.
Skolan som vanlig. Jag sökte till årets lucia, för det är ju snart!? Jag vet inte om jag ångrar mig, nej det gör jag nog inte. Men jag kommer ju hinna svimma innan jag ens fått på mig kronan med alla ljusen. Om jag inte svimmar för alla människor som ska kolla, svimmar jag för att jag har mitt ljus för nära mitt ansikte. Jag lover, typiskt mig. Eller nejdå, jag har aldrig svimmat, men det kommer nog bli första gången: lucica 08!
Efter skolan missade jag först bussen. Lyckat! Så jag fick ta nästa buss. När jag väl kom till stan blev det raka vägen till buss 15: mot Viksäng. När jag väl var framme gick jag med rask takt till bästa vän. Där fick jag god mat och sen blev det sminkning och fixning inför giget i Konserthuset.
Stressade som vi var hoppade vi in i bilen för att åka ner till genrepet på Dansverkstan. Efter några gångers träning på dansen och uppsjungning så begav vi oss ner mot Konserthuset där vi skulle visa vad vi går för.
Det gick super, och ja.. Dom verkade gilla oss- hoppas jag!
Några bilder från giget slänger jag in här om några minuter(:
Nu ska jag iväg på musical idag igen. Så vi hörs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0