Tiden stoppas ett tag?

Idag gick jag upp tidigt. Det är något som jag ångrar nu. För jag märkte att jag inte har tid med konfirmation idag pga allt plugg. Så nu skulle jag nog sovit om inte mitt alarm väckt mig idag. 
Så min lördag hoppas jag kommer bestå av massa plugg för jag hoppas att min motivation i skolarbetet ändras. För annars kommer det nog inte bli betyg för stakars mig..
Det händer inte ofta att jag har vilodagar. Det känns så himla skönt att ligga i min säng med pappas bärbara dator kollandes på tv med Alfons sovandes på min ben. Är hemma helt själv(okej katten är hemma) men annars är det helt dött i huset för min familj är på dansmästerskap. Jag hoppas det går jättebra för syster min. 
Nej kära blogg. Nu tror jag att jag måste börja plugga. Annars händer det aldrig. Hejdå. Vi hörs.

Och igår åkte föresten Johan Palm ut från Idol. Jag bryr mig inte så mycket egentligen för jag följer inte Idol. Men jag har aldrig gillar honom så jag är glad att han åkte ut och ingen annan. Det var liksom på tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0