Friday night

Fredag: Tror det eller ej. Men det kändes rätt okej att lämna skolbänken för att ha idrott efter att jag hade haft en engelska hörförståelse checkpoint. Trodde det skulle gå dåligt. Det var det jag hade siktat in mig på. Jag var inte förberedd eller nåt. Fast visst, det skulle kunnat gått bättre. Men det gick bra för att vara mig, jag gjorde ju i alla fall mitt bästa liksom.

Med svaghet i benen efter ett styrkepass på idrotten lunkade jag hem i en långsammare takt än vanligt. För jag kommer ju ändå hem, det behöver inte alltid gå rally liksom.
En ostressad eftermiddag med dator och träning till låten "This Love" ända tills klockan började närma sig 18.00 och stressen satte igång ingen. Jag hann inte tänka så mycket. Satt bara på mig jackan hasstigt och halsduken halft snurrad runt halsen. Och skorna såklart. Sen gick det rally ner till bussen, nästan små joggning om jag tänker efter.
Väl framme i stan bytte jag direkt buss till Viksäng. Då är ju dom där små buss biljetterna väldigt bra då jag åker gratis inom en timme.
Nu sitter jag hemma hos Thérese och anstränger mig det sista för inatt till det här inlägget. Det har varit en grymt rolig kväll här hos henne med Elin. Bilder kommer antagligen sen. Åter igen, en grymt rolig kväll..

Kram.

Åh, nu är det lördag föresten:) Så idag ska jag gå på stan med mamma och träffa tunafolk på kvällen i think!
Vi hörs i alla fall. Nu ska Linn sova. Eller sova och sova, det blir nog snack ett tag med Thérese innan ögonen inte orkar vara uppe längre. HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0