Halva veckan i ett och samma inlägg,typ

Nu går jag tillbaka i tiden. Till i torsdags.
(Först måste jag bara ursäkta mitt dåliga bloggande. Jag har inte haft tiden och mitt internet har krånglat i två dagar.. så ja.. Jag har inte haft möjligheten att blogga heller. Det är i alla fall kul att ni fortfarande tittar in även fast bloggen tar en paus då&då)

I torsdags hade jag inspiration för 8:ornas nya kärleks arbete. Jag sjung So Sick med Sofia och Sara stog för gitarr spelandet. Efter lunch hade vi fotografering inför lucia. Det kändes toppen att komma till skolan och inte fören några timmar innan fotograferingen skulle äga rum få veta att det är just fotograferingen idag. Men jag tror det gick bra i alla fall. Det tyckte Stefan i alla fall. Redan på första bilden!
Framåt eftermiddagen/kvällen åkte jag in till Västerås för att gå på musical. Dancing Queen låten ska tyvärr tas bort i musicalen där jag hade ett litet solo. Mitt solo flyttades till I Have A Dream - som just nu känns toppen att få sjunga:)

I fredag blev den kväll med familjen, det har varit saknat<3

I Lördags hade jag en skön dag. Gick ut och gick i det fina vintervädret och tog det allmänt lungt tills kvällen började närma sig. Då träffade jag Amanda, Sara, Niklas, Thomsen och Erik. Vi gick ut och åkte pulka- första gången i år. Jag kunde dock inte bara slänga mig i snön och göra snöänglar för jag hade bara jeans på mig. Men det kommer flera tillfällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0