Verkligen..

Jag känner mig genomförkyld. Verkligen toppen! Precis den dagen jag vill vara förkyld. Nej då, det är det verkligen inte. Imorgon är det giget i Konserthuset i Västerås. Det får jag verkligen inte missa. Jag kom på mig själv precis, det blev verkligen mycket verkligen i dom här få meningarna. Men jag vill verkligen vara frisk, vill verkligen må toppen och verkligen ha orken i skolan. Men när inget av det finns- så måste man ändå försöka gå över tröskeln och se på det ljusa i stället som man har, eller hur?

Skolan idag är ingenting att nämna. Men det har varit en helt okej dag trots allt! Stannade och pratade med Sara efter skolan, kändes skönt att få ur mig ytterliggare några ord inifrån mig och veta att någon verkligen lyssnar.
När jag kom hem efter att det kändes som jag hade varit i en frysbox i en timme, blev jag väldigt glad. Mina musicalkläder som Ajra hjälp mig att sy hade kommit. Dom blev perfekt. Precis så som jag ville ha dom. (bild nedan).
Nu är det bara sminket som fattas- sen är allt fixat och färdigt. Kanske måste träna på sången och dansen lite extra, så den sitter som smäcken. För det är ju trotts allt en rätt stor grej enligt mig! Dom valde ju vår grupp för dom tror på oss och för att dom tycker vi är duktiga. Så det ska bli kul att visa vad vi går för, för vi är grymt bra tjejer.

Tv ikväll. Jag längtar.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0