Börjar hitta tillbaka..

..till omvärlden. Dom två senaste dagarna har tv:n roat mig. Eller egentligen roade den mig inte. Det var nog ren tidsfördrivt. När man väl vill vara i skolan och måste vara i skolan så, ja - då blir man såklart sjuk! Kändes toppen att vakna på den dagen jag ville gå till skolan med stjärnor i huvudet och feber. Det kändes som att jag hade sovit i ett kylskåp, jag kunde inte änns ha ett finger utanför täcket då jag började frysa som jag vet inte vad. Så torsdagen bestod av att sova till typ tolv på dagen. Det är ovanligt för att vara Linn Krouthén. I alla fall när jag redan hade vaknat av min väckarklocka. Brukar nämligen inte kunna somna om.
Men nu är det nya tag och imorgon är det en ny dag som jag hoppas att jag mår bättre på. För då ska jag sjunga "The Rose" på dopet. Det känns helt okej nu, men när jag tänker på att jag börjar få ont i halsen så tvivlar jag på om jag kan ställa mig där och sjunga. Jag får väl dricka vatten med honung det sista jag gör innan jag sticker till Mariagården imorgon. För det är bestämmt. Jag ska dit! Jag måste dit! Jag ville gå dit idag med, men nej- min feber hade inte gett sig riktigt. Men nu är den typ borta. Det känns toppen.
Nu har jag Idol 2008 på i bakgrunden. Det känns inte så viktigt att kolla på det då jag knappt sett något avsnitt. Det är inte heller likt mig eftersom att jag älskar musik! Men när jag gjort mitt vid datan blir det nog att ta det lungt framför tv:n i alla fall. Jag gör allt för att min kropp ska få  vila, för jag ska vara frisk imorgon. Ni ska få se mig. Jag orkar inte vara hemma imorgon igen. Jag ska dit, Jag ska! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0