Frisk?

Äntligen börjar jag bli någotlunda frisk och klarar av att stå på mina egna ben. Det känns skönt! Orkar inte vara sjuk liksom. Det tar på massa krafter. Efter att klockan ringde idag så låg jag och tänkte "orkar jag gå till Mariagården" - i några minuter. Först mådde jag illa och var yr när jag reste mig. "NEEJ" var min första tanke då. Jag vill verkligen åka dit, ha kul och sjunga. Efter att jag klunkat lite vatten och tog en dusch kändes allt dubbelt så bättre:) Så jag åt frukost och fixade mig och sedan bar det av till Mariagården..
Vid tre var det dop. Jag var inge nervös, konstigt nog, föränn Maria sa att det var Linns tur att sjunga. "Shit, nu? jag?". Det var visst jag. Så jag ställde mig där och pianot satte igång att spela. Sen började jag sjunga och det gick väl bra=) Det var i alla fall mycket kul. Förutom att mina läppar skakade som jag vet inte vad :O . Antingen var det för att jag var nervös eller för att jag ville le. Det får jag fundera mer på.. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0