Future

Igår blev det lite sovmorgon. Det blev att gå upp tidigare en vad jag behövde ändå för att jag ville ha en morgon med no stress. Det lyckades jag med också!
Efter en som sagt lugn morgon gick jag till bussen för att åka in till Kopparlundsgymnasiet. Där träffade vi en som visade oss runt. Vi började med att äta mat och sen blev det att gå runt på skolan och till sist vara med på två lektioner.
Jag vet inte om studiebesöket gjorde mig mer eller mindre intresserad av skolan, det ända jag vet är att det verkar vara en skola för en Linn. Jag tror att det är där min framtid i tre års tid kommer att vara ;).
Tackade och gick vid 14.00. Jag fortsatte ner på stan med Evelina och Ina. Dom åkte hem efter ett tag men jag fortsatte att gå på stan. Jag hittade två stickade tröjor på Myrorna, kan man mer än älska butiken? Mer second hand åt folket i Västerås,tack! Efter en stund träffadde jag Therese, en saknad bästa vän. Vi satte oss och fikade på Kalle på spången. Pratade och förberedde oss inför giget i Konserthuset. Vi kommer vara grymt nervösa, helt klart! Vi är ju redan uppspelta nu liksom.
Sedan blev det att träffa pappsen på stan för att ta ut lite dollar inför New York. Det blev ingen stor summa då vi bara ska ge till mamma i födelsedagpresent:) Men då kände jag verkligen att det börjar å närma sig, min efterlängtade resa.
När jag kom hem blev det snabbt att käka och sen begav jag mig till Mariagården för mässa och sedan assistent möte. På måndag är det läger ju(Y). Sen blev det att ha trevligt med lite folk och sjunga med Max.
Det blev ett långt inlägg idag. Hoppas ni orkade läsa;) Fast om ni kommit hit har ni antagligen läst,haha. TackåKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0