Gårdagen.

Efter att Therese begav sig hem till sig vid ett på dagen satte jag mig vid datorn en stund. Jag tyckte att jag hade all tid i världen på mig innan klockan 17.00! Så när "en stund" vi datorn blev tre timmar blev jag allmänt stressad. Jag hade endast duschat så jag satt i mjukiskläder helt ofixad när det var en timme kvar innan jag skulle bege mig till Evelina.

Sprang upp. Sminkade mig. Valde kläder. Fixade håret. Tog pengar. Cyklade allt vad jag hade (typ 200 m) till Evelina. Där var redan Amanda. Vi gick till Ica i spöregnet och köpte ingredienser till tacos. När vi kom tillbaka hem till Evelina började vi med maten, dukade fint och ja, ni vet! Smsade Johan, Jesper och Erik att vi var klara. Plus Ina.  

Jag hoppas att dom tyckte att maten var god:). Sen blev det lite tv tittande: Lilla Melodifestivalen, haha! Sen blev det hem till Ina. Spelade spel, kollade på tv och hade det mysigt. Thomsen kom en stund in mot natten också.

Dåligt väder kan lättas upp med bra sällskap.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0