Gymnasiemässa(Y)

HEJ GLADA!:D Jag är glad. Jag är inte lika stressad inför gymnasievalet:) Det är bra.
Igår så blev det Mariagården hela kvällen. Väldigt trevligt! Det är dop på lördag för dom som inte har döpt sig ännu. Alltså konfirmander. På det dopet ska jag sjunga "The Rose" och Jennie ska komma in på sista versen som jag övertalade henne att göra;) Det ska bli skitskoj. Kan den inte än, men jag hinner lära mig den tills på lördag..
Idag var det gymnasiemässa. Lutar sig åt samhäll på Kopparlunden. Kanske hinner ändra mig, men nu känns den linjen bra för mig. Mässan lungnade ner mig lite i valet till gymnasiet.
Imorgon är det musical. Super KUL! Måste öva till Slipping Through My Fingers. För tänk så har lotten gjort så det har blivit jag som får sjunga den, då måste jag ju kunna låten. Så min kväll kommer nog bestå åt det.
Jahapp, nu måste jag upp för att hjälpa lillasyster med en låt som hon kanske ska sjunga på plats på scen.
Mycket sång i min familj. Puss på det<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0