Gymnasiumvalet!?

Föreläsningen som jag var på igår gjorde mig lite lungnare. Varför stressar jag så? Först är det gymnasiemässa. Sedan är det studiebesök och öppethus. Jag hinner, Linn. Jag vet i alla fall två skolor som jag ska gå på öppet hus på och göra ett studiebesök på. Så att det känns lite lungnare nu. Gymnasievalet har egentligen inte så stor betydelse på framtiden, om man inte vill få ett jobb direkt!?
Igår så blev det att  vara hemma och vila. Kände inte för att göra någonting. Åt äppelpaj med glass och satt framför tv:en som jag inte har gjort på år och dar känns det som..
Nu sitter jag i skolan. Sara och Amanda kommer sätter sig bredvid mig nu med två färska mackor, magen kurrar!! Men det är ju mat snart..
Efter skolan blir det konfirmation, vet inte vad jag ska hitta på sedan;).
Nu ska jag, Sara och Amanda ringa in och beställa tid på två skolor. Vi får se hur det går, hoppas det går bra i alla fall.
(har inte tid att rättstava det jag skriver så sorry om det är något fel..)
Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0