Helgens slut.

Ännu en helg slut! Tänk vad fort det kan gå. Kändes nyss som att det var måndag och jag sa till Caroline "Ja då var man tillbaka i skolan! Kändes nyss som att vi lämnade den." Om några timmar är man där igen, i plugget med massa plugg å göra klart! Jag vill inte. Men något som gör att jag vill stiga upp är att det är basket i skolan. Det är superkul!
Idag har jag varit på stan med mami. Alltid lika trevligt med sin mor. Mindre trevligt är att vi jämt måste tänka på New York resan. Att vi måste spara och så. Det är i och för sig bra att spara redan nu, det måste man. Men någon gång skulle det vara kul att bara shoppa loss och inte behöva tänka på pengarna. Fast om vi börjar spara nu kan jag ju shoppa desto mer i New York City. Det är ju min plan liksom. Jag längtar som tusan. Det måste ni förstå!
Nu ska jag snart gå upp för att göra om min mattediagnos som jag har tappat bort. Inte så frestande..<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0