Hey!

Tillbaka i den stressade skolan igen efter två dagar sjuk. Det känns jobbigt för att det är så mycket som ska vara klart den här veckan:/. Men jag är glad att jag blev frisk dels för att jag inte tycker om att vara sjuk och sedan för att jag vill vara frisk till imorgon för att jag, Amanda, Sofia, Sara och Frida (nån mer?) ska besöka kopparlunds gymnasiet.
Då kommer jag nog få en inblick i hur det är där och då se om jag skulle kunna bli en kopparlundare;).
Det ska i alla fall bli trevligt och jag hoppas på god mat för att lunch ska vi äta där(Y).
På onsdag har vi hemstudie. Då måste jag plugga. Frestande? Nope, inte ett dugg! Jag hoppas på att det regnar på onsdag för då har man det dubbelt så mysigt hemma. Hihi! Inget taskigt mot dom som hade planerat sin dag ute.
Nu måste jag upp och ladda kameran  för den ska med imorgon. Och ha det bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0