Höstlov.

O ja det är höstlov. Det är väldigt skönt. Behövde en pause från allt i skolan.
Det känns inte som det har varit lov. För i måndags bar det av till Finnåker på läger och där blev det sena kvällar och tidiga mornar. Men det var ändå kul att komma iväg på något sätt, mitt ute i skogen. Utan täckning, utan närhet till andra hus, utan bara vara med alla sina vänner. Faktiskt, egentligen, rätt mysigt om jag tänker efter. Man kommer varandra mer nära på något sätt.
Där tillbringade jag min tid tills på onsdag då vi åkte hem. Borta bra, men hemma bäst som man brukar säga.
När jag kom hem packade jag snabbt upp för att sedan byta väska och packa ner nya övernattningsgrejer i en annan väska. För på kvällen skulle det bli party hos Evelina som fyllde 15 år.
Tyvärr blev det inget sova över för mig för att jag skulle jobba nästa dag, men det var ändå mysigt att vara där.

Så började mitt höstlov.


Konfirmationsläger:

ina och jag

Jag, Jennie, Sofia, Evelina och Lousie

Erik och Max


Evelina 15 år:

Thomsen, Johan, Erik, Niklas, Amanda och Födelsedagsbarnet

Amanda

GRATTIS EVELINA 29/10 - 08<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0