Hurra hurra

Hello. Igår var det ingen vanlig dag, för att det var mammas födelsedag. HURRA HURRA HURRA!
På kvällen kom det dom mysigaste människorna som finns hem till mig. Det var väldigt skönt att ha en helt vanlig hemma kväll. Det händer inte ofta nu för tiden, så det var verkligen kul.
I skolan hade vi först redovisningar. En aning nervös Linn ställde sig framför alla i årskurs 9 första gången för att redovisa mitt arbete. Jag hade inte varit lika nervös om det var i Blå Hallen, för där sitter inte alla så nära som dom gör i ett klassrum. Men det gick nog bra i alla fall, utmanade mig ju.
Efter lunch var det salsa på idrotten. En rätt lätt dansen men som kan få många att skratta. Där vände faktiskt mitt humör till det glada igen. Eller jag var nog glad innan med, men lite nere inombords. Så äre ibland hos alla..

Idag ska det komma lite andra ansikten hem till mig för att fira mammsi. Senare tror jag att det blir å träffa lite kompisar, i alla fall vad jag vet nu. Amanda ska försöka dra ihop några, så det blir säkert kul:)
Nu måste jag sätta fart, dom kommer ju snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0