Jobb dags.

Jag kunde inte sova över hos Evelina igår. För att det var jobb på G. Väldigt kul att tjäna pengar som jag antigen ska spara till New York eller shoppa för i Sverige. Har ju pengar från jobbet i sommar som jag ska ha till New York, dom kanske räcker? Vi får se.
Efter jobbet åkte jag ner till Dansverkstan för att det var musicalträning. Det oroar mig att jag inte har kläder till giget som är på onsdag. Jag måste hinna skaffa några. Idag, imorgon? Dom måste i alla fall vara klara tills på söndag.
När jag öppnade dörren ut ifrån Dansverkstan möttes jag av snöstorm. Herregud vad det snöade, första snön liksom. Undra om det kommer bli en fin, vit vinter i år.
När jag kom hem tog mamma och jag bilen till Ina för att hämta min kvarglömda mobil och kamera från Eves lilla party. Sedan blev det att sitta och slöa framför datorn och somna med blixtrar och oska.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0