Klockan paserat 00.00..

Nu har klockan paserat 00.00. Önskade ni er något föresten? Om ni inte gjorde har ni ju chansen att önska någon 00.00 om ett dygn;) eller när klockan är 11.11 imorgon, eller 22.22. (Alla 4 siffror ska vara lika dana).  Jag vet inte varför jag tog upp det men jag kan komma på vad som helst efter att klockan slagit tolv. Det brukar oftast bli rymd tankar.
Tidigare, vid elva, begav sig Ina hem till sig. Nyss åkte Johan, Thomsen och Jesper också. Vi kollade på Sverige-Portugal. Sverige hade så många målchanser, men nej, inga bollar i mål. Efter matchen gick jag fram och tillbaka mellan alla kanaler. Fanns ingenting att se på..
Nu tror jag att min säng börjar skrika på mig. Eller jag vill i alla fall ha ett täcke över mig. För man fryser här nere när alla har gått. Kanske blir lite tv tittande. Eller jag tar tillbaka det, för på tv finns ingenting nu.
Vi hörs imorgon, tror jag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0