Linn tillbaka

Hej efter tre dagar. Skolan och pluggandet tar över både min fritid och bloggandet. Men jag försöker att prioritera skolan nu före allt annat för att jag ligger efter i så många ämnen. Så att jag försöker att komma igen nu. Så förlåt om det inte har varit intressant att komma in här. Glöm i alla fall inte min blogg:)
I torsdags var det musical igen:D Vi har börjat sjunga både "Slipping Through My Fingers" och "The Name Of The Game". Det är superkul! Vi hann börja med koregrafin till en låt. Vi kanske kommer att få ett gigg i konserthuset också:D Wiiiii!

Igår, fredag, var det först skolan. Rätt okej! Börjar komma igång nu så det känns skönt.
Efter skolan gick jag hem och fixade till min tjejkväll hos mig. Laddade kameran och hällde upp chips och sånt i skålar. Sedan kom Therese och Evelina till mig. Vi gick ner till pizzerian och där mötte vi Ina och Amanda. Åt på pizzerian och sen hem till mig. Caroline kom lite senare. Sen blev det Camp Rock med massa mys. Har inte skrattat så mycket på länge. Ni är verkligen mina bästa vänner, jag kommer aldrig släppa er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0