Linns nya vana?

Idag sov jag ut tills jag vaknade, äntligen! Det händer inte ofta. När jag hade ätit min frukost tog jag en långpromenad i det relativt varma höstvädret. Kanske min nya vana? Det var i alla fall super skönt att bara vara för mig själv. Med musik i öronen kan och kanonväder kan jag gå hur långt som helst. Jag tror jag behövde det, rensa hjärnan från allt liksom.
Chattade med Jesper på msn i mobilen också samtidigt som jag var ute och promenerade. Vi bestämde att vi skulle plocka ihop ett gäng och hitta på nåt. Men nu har Sara rövat alla från mig till hennes pokerkväll. Så vi får se om det blir hem till Sara på pokerkväll eller hem till någon annan med Jesper och nåra till! Vi får se vad som händer.. Vi kanske drar dit alla?:D
Nu ska jag i alla fall börja sminka mig. Kan ju inte se ut hur som helst hela dagen.. Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0