Liten igen?

Hej. Nu sitter jag i skolan och ska snart höra på en föreläsning om gymnasieansökan. Just nu önskar jag att jag var liten - igen. För att jag har sånn press på mig nu. Jag vill verkligen inte börja gymnasiet. Så känns det nu i alla fall. Jag kanske hinner ändra mig snart när jag vet vilken linje jag vill gå. Men just nu känns allt så himla värdelös. Jag orkar inte tänka på framtiden. Jag vill vara ett litet barn igen! Kunna gå ut och leka istället för att sitta hemma och tänka på allt som borde göras men som jag inte får gjort. Jag vill ha den där energin som jag har haft i års kurs 7 och 8 men som i årskurs 9 är totalt borta.
Nu börjar den snart. Jag hoppas på att den ger mig idéer som jag kan ta med till min ansökan. Fast en början är väl att ta reda på vad man ska ansöka till, eller?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0