Riktig höst kyla..

Om jag inte minns fel har det blåst väldigt mycket den här veckan. Varför kan inte blåsten blåsa bort alla mina tankar om gymnasievalet? This difficult choice is taking all of my energy! Typ.
I går, torsdag, var det MUSical! SUPERKUL :D Jag funderade hela dom två timmarna där på musical lektionen om jag skulle anmäla mig till att sjunga solo på Slipping Through My Fingers. När jag tog på mig jackan och skorna bestämde jag mig.. Jag vill vara med i lottningen om att få sjunga solo! Jag gick fram och sa det. Hon verkade ta det posetivt! Efter det tänkte jag; "Men gud vad har jag gett mig in på. Hela Västerås hallen liksom." Men nu är det gjort och det känns bra att jag lyssnade på magen istället för huvudet. (Ni som följer magkänslan förstår vad jag menar.) Nu får vi se om det blir jag eller den andra tjejen som blir mamman.. Låt lappen avgöra.
Skolan var bra idag. Fast engelska checkpointen gick inte så där jättebra! Efter skolan satt först jag, Sara, Amanda och Erik utanför skolan och snackade. Sedan skulle Amanda hem och då gick Erik också. Sara och jag blev kvar på bänken. I TVÅ TIMMAR nästan. Shit, tiden bara tickade iväg.. Pratade om allt möjligt. Roligt var det i alla fall:D Du är så underbar<3
Ikväll tror jag att jag ska hem till Erik med lite folk. Får se vilka det blir, pusspusspusspuss och Puss.


Jag och Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0