Torsdag:)

Hej blogg. Ännu en dag snart slut! Det går så himla snabbt. Snart står man där på morgonen igen vid sitt skåp och tar av sig skor & jacka och tar med material till lektionen. Jag vill egentligen bara njuta av sista året i nian för att jag vill inte skiljas från alla min vänner för att man kommer inte ha den kontakten med alla som man har nu, det gör mig ledsen..
Idag så har det varit en bra tag om man tar bort alla ledsamheter hos alla i skolan. Dagen började med no som var rätt kul. Sen var det teknik och bild. Sista lektionerna hade jag musik. Då lärde jag mig The Rose på keyboard plus sång. Sedan spelade jag och Louise ihop. Hon på gitarr och jag keyboard och sång. Det gick superduper.
Nu måste jag verkligen skynda mig, ska äta och ta bussen in till stan för musical:D
Hörs. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0