Vinter dags?

Igår tog jag en lång höstpromenad. Det blåste väldigt mycket och det var rätt kallt ute. Men det var jätteskönt att rensa min hjärna. Mitt humör blev så mycket bättre efter den promenaden. Det är mitt tips; om du är stressade och inte mår så bra en dag- så ta en promenad, du kommer att tänka på annat när du kommer hem.
Senare, på kvällen, kom lite släkt hem till mig. Det var trevligt för man träffar dom inte ofta längre.
Ännu senare på kvällen kom Johan och Thomsen. Det var mysigt att kolla på film med dom. Efter ett tag kom även Amanda, Sara, Erik och Niklas. Fortsatte att kolla på filmen, lyssnade på musik och till sist blev det att spela kort.
En mycket trevlig dag.

Idag vet jag inte vad som händer. Jag tror det blir en slappsöndag med packning inför lägret imorgon i Finnåker. Det ska bli kul, hoppas dock på bättre väder.
Nu ska jag sätta mig och kolla på film. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0