Börjar jag bli sjuk!?

Hej på dej. Min dag har bestått av planering, matte, engelska, tyska och sista lektionen som  vara idrott som jag gick hem på. Mådde inge bra. Tryck i huvudet, hängig och det känns som jag har feber, men enligt skolsyster har jag inte det. Gick i alla fall hem för jag skulle ändå inte orkat vara med på idrotten. Jag hade bestämmt att jag skulle plugga idag för att jag behöver verkligen det. Har massa att göra i engelska, tyska, matte, svenska å ja, det finns nog mer. Men nu sitter jag här och bloggar och har ingen som helst lust med att plugga. Men jag måste, så att det här blir nog det sista jag gör vid datorn och sen får den här masiken sova tills det är dax nästa gång.
Jag är hungrig och väldigt sugen på något. Men jag vet inte vad! Det gör mig alltid så frustrerad när man inte vet vad man är sugen på. Ett glas vatten brukar faktiskt hjälpa mig. Vi får väl se vad jag stoppar i munnen när jag kommer upp. Har precis klämmt i mig två frukter, så att det kanske blir något onyttigt. Eller kanske ett glas med vatten som sagt. Kramar.

♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0