Dag 1 på veckan

Ja, nu är det en ny vecka. Lite jobbigt faktiskt. Att helgerna alltid ska försvinna på ett kick! Nu känns det som att det kommer gå så sakta tills nästa helg. Justia, den här helgen är det ju komfirmationshelg och jag måste ju vara med på den då jag är assisten. Det blir nog säkert kul,hoppas jag.
Var inte med på idrotten som var sista lektionen så att jag gick hem en snabbis, hämtade lite pengar och sen gick jag tillbaka till skolan. Kändes lite ovärt att komma tillbaka till skolan igen eftersom att alla hade slutat på idrotten. Så jag fick vänta i typ en halvtimme innan bussen kom.
När jag kom fram till stan mötte jag saknade bästa vän Thérese. Vi gick och fikade på mysiga Kalle på spången, pratade och hade det trevligt. Sedan följde jag med till Hälla för att köpa hårfärg till Therese. Den färgen kommer nog bli finfin på dig(: Fortsatte hem till henne och var där en stund innan pappa kom och hämtade mig. Käkade lite hemma.
Nu har jag precis slutat sjunga. Har ängnat mig åt att sjunga hela kvällen så att nu får det räcka tills imorgon,hihi!
Kramkram och kram igen. KRAM!

♥linn

Kommentarer
Postat av: Anonym

RING MIG JÄVLA LYCKO GREJ SOM HÄNT! DIN MOBIL HAR TYP BLIVIT BOMBAD!!!! PUSSSSSSSSSSSSSSS

2008-09-15 @ 22:47:56
URL: http://minadamerochherrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0