Fredag

Förlåt att jag inte blogg den dagen jag ska göra! Det blir alltid att jag bloggar om den dagen som var igår. Jag hinner inte och det känns roligare att skriva om vad jag gjorde hela dagen. Men ska försöka bättra mig där.
Idag i skolan så hade vi först stor redovisning- Alltså att man redovisar något arbete inför hela års kurs 9. Jag och Sara redovisnade ett eget uppdrag. Det gick bra. Sedan redovisade jag och Amanda för min klass om musik. Det gick också bra.
Efter lunch hade vi orientering. Det gick väl sådär. Mötte Amanda på vägen så vi gick tillsammans. Tog oss säkert 20 minuter innan vi hittade kontroll 4:a.
Efter skolan åkte jag hem, skar grönsakerna till tacosen, åt tacos och sedan bar det av till Mariagårn. Jag är ju assisten nu åt dom blivande komfirmanderna, så nu blir det att vara trevlig och snäll - för det har jag bestämmt att jag ska vara:) haha. Det var faktiskit rätt kul om jag ska vara ärlig. När det var slut åkte jag, Amanda, Sara, Thomsen och Åkerlund hem till Komulainen för att se en film. Jag brukar inte somna vid filmer, men när jag såg den här filmen så somnade jag.. Den var alltså inte sådär jättebra, sorry Erik;)
Puss.

♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0