Helg med Therese

I söndags åkte jag och Therese ner till stan. Vi hade det väldigt mysigt i blåsvädret. Det blåste väldigt mycket faktiskt! Vi cyklade ner till stan, så vi var helt slut när vi kom fram- n0ll kondis liksom. Vi stannade till i gallerian för att lyssna på EMD. Jag gillar egentligen inte dom sådär värst bra, men jag tycker att dom verkar vara så himla söta och snälla mot sina fans. Deras låt Alone eller vad det heter, är inte så dum faktiskt! Men det är såna där killar som man verkligen skulle vilja ha. Myspys killar eller vad man ska kalla dom,haha.
Det har varit en underbar helg med min bästa vän. Jag älskar dig, du betyder<3


EMD I VÄSTERÅS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0