Helt lost.

Hej Tisdag! Hej Skolan!
Första skoldagen idag på veckan (Lediga igår). Känner mig helt lost! Vet inte vad som man ska vara klart med under veckan och jag vet inte vad jag ska göra. Det enda jag vet är att det är skolfoto plus checkpoint i matte på fredag. Känns inte alls nå bra! Kan typ ingenting. Känner mig, som sagt, helt lost. Jag funderar på att göra om hela grön linje för att få en repetion på matten. Det tror jag att jag kommer å behöva. Eller tror, jag behöver det så som min hjärna funkar nu. Eller så jobbar jag hela blå linje. Men det kommer jag ju absolut inte hinna på tre dagar :O. Aja!
Efter skolan så var jag på Maria gårn ett tag och åt macka. Nu funderar jag på att skriva en svenska uppsatts.
Känner för det eftersom att jag inte kan plugga matte för att matteboken ligger kvar i mitt skåp och för att jag inte kommer någon vart i matten för att jag inte fattar nåt.
Vi säger så, så länge. Hejsvejs(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0