It's time to be stronger.

Just nu sitter jag och lyssnar på Tiao Cruz - I Can Be: It's time to be bigger,bigger. Stronger, stronger, harder, harder. Jag blir verkligen peppad av den låten. Alltså att jag vet att jag kan mer än vad jag tror och att jag bara måste kunna våga &  visa det. Jag vet inte varför jag skriver det här. Men jag tror att engelska checkpointen på fredag ligger i bakhuvudet; jag vet att jag kan, jag måste bara visa det!
Fick lite info idag om kulturutmaningen som vi ska ha i höst(?) tror jag. Jag hoppas att det blir någon slags show eller i alla fall något nummer med mycket sång och koegrafi(stavning?) och jag hoppas att Carlforska vill sammarbeta med lilla Persboskolan. Det skulle vara grymt kul! Efter skolan gick jag, Ina, Elin, Amanda, Maria, Melanie, Jessica och Sara till Mariagårn för lite mackor och o'boy! mumsigt. Hade faktiskt riktigt kul, haha. Sen hem, gjorde ingenting och sen tillbaka till Mariagårn för mässa som var helt ovärd. Aja, nu sitter jag här och jag tror det är här jag kommer att stanna hela kvällen - Sminket är borta från ansiktet så det är bara att krypa ner i sängen när jag känner mig trött. Det kommer att bli tidigt kan jag säga. Oh,justia jag ska ju borsta tänderna med, dom missar jag aldrig: Jag tror att jag aldrig har somnat utan att borsta tänderna(!). Det har ju sina resultat: har aldrig haft ett hål. Imorgon är det skola igen och jag hoppas på att Elin och jag får någon tid att träna till inspelningen, och så hoppas jag på kör sista timmen med(:
På torsdag är det testa på musical på 16+. Man kan ju säga att jag längtar..
Kram och om nåra timmar; godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0