Kulturutmaning

Kultur utmaning. Nu undrar ni säkert vad det är!? Jo det ska jag tala om. Vi, Persboskolan år 9, ska sammarbeta med Carlforska gymnasium ( I höst? ). Vi ska allstå sammarbeta med dom som går på Estetlinjen. Dom ska lära oss att spela instrumment, sjunga m.m. Jag tycker att det ska bli grymt kul och jag längtar som tusan. Vi ska göra någon slags av konsert om jag inte minns helt fel!? Jag vet inte om jag ska välja sång som jag tycker är roligast eller om jag ska lära mig att spela gitarr som jag vill lära mig. Jag frågade musikläraren Hans vad han tyckte att jag skulle välja och han tyckte att jag skulle välja sång. Jag vill lära mig att spela gitarr men jag ska försöka att lära mig spela hemma. Först och främst måste man köpa en gitarr! Så långt har jag inte kommit än, men snart så..

♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0