Kvällsinlägg

Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink. Det ska bli väldigt skönt;) Sen ska jag glo tv.
Det är Top Model kl 20.00 som jag kanske ska titta lite på. Har inte sett nästan nåt avsnitt så att det kanske är dax å börja, eller vad säger ni? Annars är det Andra Avenyn idag och Idol!
Jag följde ju serien Andra Avenyn före sommaren. Då tyckte jag att den var jättebra. Men när jag såg den i söndags så var den inte alls lika bra. Skådespelarna som gjorde hela filmen har slutat å massa annat. Jag ger serien en andra chans idag, annars blir det farväl till den. För orka sitta och kolla på nåt som är skitdåligt? Fast jag vill ju se vad som kommer att hända med alla i serien, så vi får se hur det kommer att gå. Den börjar i alla fall 20.30 på ettan.
Hoppas att jag inte har samma mardröm inatt igen. Vaknade ju av att jag låg och grät. Jag drömde att min syster dog- inga detaljer idag.
Puss å kram och för er som är trötta kanske det blir godnatt nu!? Eller inte så här tidigt kanske, men snart.. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0