lalalala

Den här dagen har varit sjukt kul. Först var det lyssnargrupp med Jonas. Sen var det föreläsning och arbetstid. Elin och jag var i musiksalen innan lunch för att träna på låten. Efter den korta lunchrasten som vi fick var det arbetstid och sen kör. Har faktiskt saknat kören lite- det har i alla fall varit tomt utan den och det känns konstigt att det är vi som är äldst nu eftersom vi är nior. Efter kören stannade jag och Elin kvar i musiksalen ändå till halv fem(: Det blev längre än väntat. Det var sjukt kul att sjunga i en och en halv timme. Vid halv fyra kom Sara, Evelina och Amanda också.. Sjung lite och sen åkte vi hem till Sara. Nu väntar jag på att mammas alla gäster som hon har Forever Living spa för ska åka hem så att jag kan gå och lägga mig. Jag vill inte gå upp när dom är här,fråga mig inte varför. Jag måste bara säga att Forever Living produktena är jättebra. Alla produkter är baserade på Aloe Vera som är jättebra för kroppen så att dom produkterna går inte mer än att älska. Imorgon blire inspelning av låten. Det är musical också som jag ser fram emot och att få träffa Thérese igen:) Vi hörs och så hoppas jag. Hejsvejs<3

♥linn



   

Kommentarer
Postat av: Linn

hejhej!

ha en bra kväll!

2008-09-04 @ 22:18:40
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Linn

hejhej!

ha en bra kväll!

2008-09-04 @ 22:18:54
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0