Matteplugg

JAG ÄR STOLT över mig själv. Efter skolan pluggade jag matte från jag kom hem; vid fyra. Till halv åtta på kvällen. Nu är jag rent ut sagt helt slut. Kunde knappt tänka när klockan hade passerat 19.00. Mina ögon åkt upp och ner, så då kände jag att det var dax för att sluta för dagen. Jag behövde den där matte stunden med pappa för att jag ska kunna överhuvudtaget svara på något tal på fredag på matteprovet.
Tänkte bara gå in och blogga ett inlägg nu så att ni får nåt att läsa idag. Nu har jag tänt ljus och satt på mysbelysning nere i min källare där jag sitter nu. Så nu ska mamma och jag kolla på tv och ha det mys. Hoppas jag bara inte somnar i soffan för att då kommer jag aldrig orka gå upp och lägga mig i min säg. Känns som jag håller på att somnar nu!
Imorgon är det musical. Det ska bli skitkul:D PUSS OCH GOD NATT, BLIRE FÖR MIG SNART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0