Monster

Jag ska börja med att säga hej:D
Igår, tisdag, så hände det inte så mycket i skolan. Eller justia, jag blev klar med mitt monster (bild nedan). Jag vet inte vad den ska heta. Jag ska skriva om den på slöjden nästa gång. Har tänkt på Lisa eller Frank! Någon som kommer på ett annat bra namn som jag kan döpa den där filuren till!? Glad för svar.
Efter skolan åkte jag hem, pluggade lite och sedan iväg till mässa på Mariagårn. Efter mässan blev det bulle och sedan hem och käka. Tillbaka igen till Mariagårn, där pratade vi om vad som skulle hända i helgen(komfirmations helg) och eftersom att jag är assisten så ska jag vara med i helgen. Amanda, Elin och jag fick jobbet att vara med och rita av ansiktena på komfirmanderna eller vad det nu var. Det tror jag kommer att bli kul!:D sedan körde vi tiokamp. Höll på att vinna men jag förstörde det när jag kom inte med tre stycken asp löv, eller vad det var, istället för tre stycken björklöv, och det hände två gånger också. Haha!

♥linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

brusse(:

puss

2008-09-18 @ 14:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0