Onsdag/torsdag

Igår, onsdag, var det först skola. Det hände inte så mycket, inte vad jag kan minnas i alla fall. Min hjärna fungerar inte just nu. Tänker nog för mycket .. eller så tänker jag inte alls. Har det i alla fall jobbigt, eller inte jobbigt. Men jag känner att tiden kommer ifatt mig och att jag har hundra saker som ligger och väntar på att bli gjorda. Det är nog så också. Men jag har ju inte orken att ta tag i dom sakerna. Jag vet inte varför. Jag har aldrig varit såhär skoltrött förut alltså. Men i helgen, eller i alla fall söndag, så blire att försöka göra klart alla dom sakerna. För jag tänker på alla "läxor" som måste göras hela tiden - att jag har massvis att göra. Det är sjukt jobbigt!
Efter skolan åkte jag hem till Sara med Elin och Amanda. Vi fikade lite och sånt. Sedan kom Erik Komolainen(stavning?) och då körde vi Buzz. Han hade inte en chans(: Sen stack vi ut och träffade lite folk och sen så hamnade jag till slut på Prästgärdet med Amanda, Sara, Elin, Erik, Thomsen och Åkerlund. Kram

Idag, torsdag, var det först no- både fysik och kemi. Inte favoritämnet precis men tiden gick fort ändå: Håll i alla fall inte på att somna. Fysiken är hundra gånger bättre när Jonas är lärare i alla fall. Teknik sen, satt och målade en pärm. Bilden gick så himla fort, trodde det hade typ gått tio minuter när det hade gått en timme då lektionen var slut. Elin och jag hade musik sista lektionerna som vanligt;) hann inte spela in idag igen. För aah.. Men vi får spela in någon annan dag för vi kan inte ge upp låten nu när vi nästan sätter den, eller hur?(:
Nu ska jag snart med bussen in till stan för att gå på MUSICAL! Får träffa saknade prinsessan Therese och så får man sjunga och dansa och ha det sjukt kul - hoppas jag i alla fall! Kram

♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0