Söndag

Verkligen en slappdag igår kan jag säga. Har varit så trött i helgen då jag kommit hem mitt i natten hela helgen. Så det blev att fixa med datorn ungefär hela dagen. Vi satt in en "ny" dator här nere och så skiter vi i virusdatan. Så nu känns allt bra igen;) Förutom att bilder försvinner. Söndagen hade jag bestämmt att den skulle bestå av massa plugg, men det blev inte så..
När jag satte mig vid msn runt fyra så frågade helt plötsligt coola killarna Jesper och Johan om jag skulle hänga med och bowla. Först tvekade jag för att jag satt i mjukiskläder, behövde duscha å allt va det var. Men sen bestämmade jag mig när det var sis´ så där en och en halv timme kvar att jag skulle hänga med iaf. Det var ju ändå sista dagen på helgen å man får ju inte träffa Engvall så ofta liksom. Så att jag satte fart; Shit, skulle jag hinna fixa mig?!  Tog en väldigt snabb dusch- Tror aldrig att jag duschat så fort! Haha. Och sen blev det att sminka sig lite och  ja.. ni vet. Med stressen "uppe vid öronen" så satte jag mig i bilen: Pappa var snäll och skjutsade mig och Evelina in till Bellevu:) 
Där mötte vi Jesper, Johan, Thomsen och Amanda. Bowlade en timme och såklart kom jag etta:D Tror ni på det? Nej, bra. Jag kom tvåa mot Amanda och Evelina och jag tror det var Jesper som segrade i kill laget?
Gick sedan ner till stan för att käka lite på Spicy:) puss

i miss my best friend.

♥linn

Kommentarer
Postat av: jesper

det är klart att de var jag som segrade =)

2008-09-08 @ 16:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0