Tips på bra film?

God dag. För ungefär en timme sedan var jag på Mariagårn för att vara en assisten:) Lekte, sjung m.m.
Idag så skulle jag egentligen åkt in till stan med folket jag träffade igår för att se på bio och gå på Kulturnatten. Men jag känner att min kropp pallar inte det. Börjar bli förkyld, har inte varit hemma någon helg på länge - så att man måste lyssna på kroppen när den säger ifrån. Så ikväll blir det en hemma kväll med Ina och Evelina. Det ser jag fram emot. Vi ska köpa nåt gått och hyra en bra film. Tips på bra film någon?
Om vi hyr en film ska jag blogga om vad jag tyckte om filmen här. På tal om film, den 3 oktober är det Camp Rock på Disney Chanel. Vet tyvärr inte vilken tid. Men jag tror att den kommer vara grymt bra. Mycket sång och dans. Det gillas. Plus att Jonas Brother är med också som jag vet att många tycker är bra. Ina har i alla fall bokat en plats framför min tv den 3 oktober:D
Nu har jag precis mumsat på choklad. Det är ju lördag;) haha. Vi hörs. Kram.

♥linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0