Tisdag

Hejsan igen(: skolan som vanligt! Fick inte så mycket gjort, förstår inte vad det är med mig- skoltrött redan liksom. Slöjden var i alla fall roligast; fortsatte på mitt monster. 
Efter skolan blev det Mariagårn. Träffade lite roligt folk. Efter så följde jag med Sara hem så hon inte skulle gå själv:) Thomsen hängde också på. När Sara vek av vid sig fortsatte jag och Thomen mot mig. Ville inte släppa in han så vi var ut och snackade. Nu har jag nästan precis kommit in från den kalla höstdagen och ska snart lägga in nåra gammla låtar från en skiva på datorn. För alla musik är ju borta, har bara musiken från mobilen. Så är tacksam om någon skulle vilja skicka nåra låtar till mig. Kram Kram & kram.

♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0