Turn Off The Radio.

TjenaTjena!(: Superbra dag har det varit. Skrattat typ hela tiden och så har jag fått mycket gjort också. Har två saker som jag kan redovisa tills på fredag nu, så det känns bra. Var lite orolig ett tag att jag inte skulle ha någonting att redovisa tills på fredag. Men nu har jag det, puuuh!
På lunchrasten hade jag konstigt, larvigt kul med mina girls. Att en mascara kan vara så jäkla kul. Tror att jag fick två magrutor till efter lunchrasten, har inte skrattat så mycket på länge,haha:D
Sista lektionen var det kör. Sjöng inte så roliga låtar. Men äsch, att sjunga är ju bara kul det!
Amanda, jag och Evelina kom på en ny låt;
Turn off the radio, Turn off the radio, Turn off the radio. Turn off the radio. Re-Re-Re Radio. Re-Re-Re Radio. Re-Re-Re Radio. Re-Re-Re Radio.
O.s.v! Den var faktiskt rätt skön om man tänker efter. Med lite text kanske den kan bli något. Hoppas på det!
Nu sitter jag här och vet inte om jag ska stanna hemma eller kila iväg till massa folk hos Sara. Det blir nog Sara ett tag.
Kram.
♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0