"Två meningar solo med.."

HEJ PÅ ER! Min dag idag(torsdag):
Torsdagar är, som vanligt, den roligaste dagen i skolan. Kändes konstigt att jag inte hade valt musik som prestval. Har haft musik varje vecka, men inte idag.
Dagen började med att man försov sig- kasta upp täcket, springa in i duschen och äta frukost som man aldrig missar! När jag kom fram till skåpet i skolan kom jag på; "Justia, no!" Småjoggade till no-salen. Puuuh, bara fem minuter försenad! Labbade med Evelina. Det gick bra.
Efter no:n hade jag valt hemkundskap i två timmar med Caroline, Ina och Amanda. Kom försent dit med pga att vi slutade no:n försent. Gjorde supergod mat: quinoa med köttfärs och massa grönsaker- som en wook! Efterrätt blev det turkisk yoghurt med hallon och florsocker. MUMMA!
Lunch och sen hade jag valt bild i två timmar. Tio minuter innan vi slutade skulle jag redovisa mitt engelska arbete så att det blev att springa till vårat klassrum fortfort!
Efter skolan blev det snabbt hem och sedan åkte jag och mamma in till stan för att köpa skor. Hittade ett par som jag köpte så nu är ytterplaggs outfiten klar:D Sen skjutsade mamma mig snabbt till Dansverkstan där jag ängnade två timmar med min Musical grupp. Superkul, fast jag var väldigt trött och ont i halsen, inte lika kul. Fick lära oss dansen till Waterloo och började att sjunga vårat eget nummer; Dancing Queen. Skitskojj. Jag och en till tjej ska få sjunga två meningar solo från raden: "Anyone could be that guy" till "..High." Tyvärr inte längre pga att alla måste få sjunga.
Hem, duscha och sleeeeepa.
En väldigt stressig dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0