Fredag/Lördag

Det som vanligt skolan. Hade engelska checkpoint. Gick rätt bra. Jag skrev om bästa vännen Thérese och hur vi träffades. Hann inte skriva så mycket mer än så innan tiden rann ut. Jag ska fortsätta en annan dag. Mamma beställade en höstkappa till mig som jag hoppas ska passa;) 
Det blev hem och duscha, fixa sig och ja- du vet! Medan jag väntade på att maten skulle bli klar så gick jag och satt mig vid datan: Internet gick det inte att gå in på. Nån virusskydd grej kom upp och ville inte försvinna. Det stog att allting på datan skulle försvinna om jag skulle fixa till allt. Alltså ta bort virus. Men jag vill ju inte att allt ska försvinna. Så jag började att spara alla bilder och det på ett minne som jag sedan tänkte lägga upp på pappas dator. Men jag får inte lägga upp det där för att det kan då bli virus på pappas dator. Så när vi nu ska börja om dator så kommar allting försvinna. Känns ju inte sådär jättekul. Aja, struntade i viruset och cyklade hem till Sara för att träffa Åkerlund och Thomsen och Sara såklart:) Hade trevligt. Blev skittrött så Thomsen var snäll, igen, och cykla hem med mig i den kalla, mörka natten.

Lördag: Vaknade väldigt sent för att vara mig. Jag behövde det för att jag har varit trött hela veckan. Idag så ska jag försöka att fixa datorn och det kommer ta en dag nästan att fixa. Bilder&musik kommer antagligen att försvinna så det känns inte så bra:( Först måste man börja om allt och sedan så måste man lägga in alla program. Så att så kommer min lördag se ut! Bajs på det. Skulle träffat Thérese idag men viruset förstör min dag. 

♥linn 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0