Söndag.

Först åt jag min goda frukost som jag äter varje morgon. Fil med frukt och macka med juice. Mitt blodsocker går inte upp och ner för att jag äter frukost varje morgon och det kanske är därför som jag inte är sugen på läsk, godis och sådant! Det är väldigt många som inte kan äta frukost på morgonen eller som inte hinner. Men det är väldigt viktigt att äta frukost. Man får helt enkelt tvinga i sig frukost, man vänjer kroppen efter ett tag. Det har jag gjort; Jag är hungrig på morgonen. För mig är frukost den godaste måltiden och den viktigaste. Den håller mitt humör upp varje dag. Jag är inte hungrig för en vid lunch. Så jag behöver inte den där mackan som många går och köper i caffeterian före lunch, då är jag inge hungrig. Jag sparar magen till lunchen istället. Nu blev det lite, eller rätt mycket fakta om frukost, haha:)

Jag är väldigt stolt över mig själv. Efter att jag suttit vid datorn någon timme så gick jag upp. Pluggade engelska till sex på kvällen. Det är inte likt mig. Jag menar, engelska, det tråkigaste ämnet satt jag och pluggade med i typ tre timmar. Det skulle vara skillnad om det var typ musik eller svenska. Jag är iaf glad att jag inte gav upp efter  nåra minuter som jag brukar göra. 
Nu vankas det äppelpaj med glass.. Frågade mamma om hon kunde ha på extra mycket havregryn på äpplena. Så jag ser fram emot extra havregryn nu, eftersom att det är det godast på pajen. 
Jag har hunnit att kolla på slutet av Askungen 3 också på Disney Chanel. Den är sjukt bra. Gus & Jack är så otroligt söta. Gus är favoriten. Sitter och ler precis hela tiden när jag ser på dom. Den måste ses flera gånger alltså!

♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0