Patrik 1,5

Först blogginlägget jag skriver hos min bästa vän, Thérese, blir idag. 
Jag ska berätta lite om gårdagen. Efter lunchen hade vi mattecheckpoint. Det gick inte så jättebra. Provet var bara på det vi hade jobbat med tidigare och ingenting nytt. Jag hade glömt bort många uträkningar och grejer så att det måste jag träna på mer i matte. Efter skolan cyklade jag hem, var duktig och skrev klart en no rapport. Eller två blev det till och med. Vid åtta tiden träffade jag Ina och Evelina. Vi beställde mat från pizzerian och åt maten hemma hos mig. Hade väldigt trevligt med mina babys. Vid tio cyklade vi till Erik och träffade lite folk:)

Idag ska jag ha det mycket kul med Thérese. Snart ska vi gå ut och gå lite i det fina höst vädret. Det kan kanske bli några fina bilder också. Ikväll ska vi kolla på Patrik 1,5 som vi har stora förväntningar på, sen ska vi köpa kinamat och ha det mys.

Säger så, så länge. Ha det bra alla- våga vara dig själv(: Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0