Veckans första dag

God kväll.

Igår vart den en tur med mammi till Hälla. Gick på Ikea och köpte korv, shoppade lite och handlade mat. Det var ungefär min dag. Jag blev jätteglad när jag kom hem och såg att pappa och Sanna hade varit ute i skogen och plockat massa blåbär. Perfekt att ha i filen på morgonen eller i en smoothie: Mumma. På kvällen blev det lite tv, eller det var faktiskt en film på femman; En Prinssesas Dagbok 2. Den är för bra, haha. Sen blev det sössa och "inte längta till skolan" - känsla i huvudet.

Idag så vaknade jag ovanligt sent av låten som jag har som alarm: Sing To Me. Jag brukar vakna av vibrationen på mobilen men idag vaknade jag efter kanske en halv minut. Det är väldigt ovanligt för att vara mig: Brist på sömn kanske?! Skolan var som vanligt: det hände inte så mycket. Caroline och jag var duktiga på idrotten. Vi sprang rätt långt faktiskt. Sen blev det hem och duscha. Hade tänkt att plugga men det blev att sitta här vid datan. Pappa kom hem med kebbabrulle från godaste pizzerian vid pappas jobb. Det var länge sen jag åt sånn mat, gott var det. Nu funderar jag på att krypa ner i sängen och sova. Ja, jag tror jag gör så. Är ju så trött. God natt!

♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0