Lådor, garderober och kväll hos Thomsen.

HEJ! Igår blev det en seg dag fram till klockan tre då jag satt fart. Innan tre satt jag vid datan, sjung och rotade i lådor & garderober. Man hittar faktiskt mycket när man väl har tid att leta i lådor. T.ex. så hittade jag massa klockor i pappas låda. Jag tror det var typ tio klockor i den lådan om inte mer, men det var ungefär fyra stycken som jag fasnade för. Så pappa ska vara snäll och byta batteri i klockorna, sen är som mina:) Min favorit är nog klockan med guld uret (bilden). Den är speciell! Så nu behöver jag inte köpa klocka på ett tag i alla fall. Hittade också smycken, gammal väckarklocka, kort på mormor&morfar m.m. Det som jag blev mest glad för som jag hittade var ett par 11 år gammla solglasögon som jag har letat efter i flera år,(bild nedan). Dom låg längst in i pappas låda. Snacka om att jag blev glad:D Jag diggar dom stort och jag kommer använda dom flitigt sommaren 2009. Tyvärr hittade jag inte mina brills, dom lila. Men gult är inte fult. Och om jag tänker efter är nog dom gula ett snäpp fränare än dom lila. Mitt tips är att kolla runt i dina föräldrars,mormors, farfars lådor, garderober och allt du kan krypa in i, antika saker är mer speciella och egna- du kommer att hitta något du gillar, det lovar jag! Fast då krävs det ju att dom har sparat någonting och att du får tillåtelse att använda sakerna.




Jag satt ju fart vid tre. Hoppade in i duschen, fixade mig och allt va det var. My parents var snälla och sparade halva kebbabrullen som dom hade köpt till lunch. Så den smaskade jag i mig med god aptit innan jag tog bussen in till Åkesta- till Thomsen. Där var jag hela kvällen och en bit in på natten med Amanda, Sara, Niklas, och Erik. Nästan alla var trött och såsiga men det var trevligt och mysigt ändå! Niklas och Sara blev tillslut osociala för dom somnade på soffan. Amanda åkte hem runt halv ett. Jag, Thomsen och Komulainen la oss i vattensängen- pratade om rymden och allt möjligt. Jag kommer alltid in på rymden när klockan blir över tolv, det är konstigt! Tog 01.15 bussen hem. Mysig kväll var det. Kram

♥linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0