Höstkvällarna startar nu!

Hej(: igår var det fredag- konstigt?! Haha. Vi hade svenska checkpoint. Gick sådär. Hann inte göra klart hela så att jag ska fortsätta en annan dag hade jag tänkte. På idrotten ledde jag Amanda. Det gick i alla fall bra!
Det börjar verkligen bli kallt nu. Jag hade längtat till hösten. Det gör jag kanske också, när man får klä på sig lite. Men samtidigt så saknar man, eller längtar tills det blir dom där sköna, varma sommarkvällarna då man bara behöver ha på sig shorts och linne. För att jag höll på att frysa ihjäl klockan sju när jag mötte Amanda vid busshållsplatsen. Jag tyckte att Amanda inte var klok som hade på sig skor man bara "skjuter in" fötterna i; Herregud vad kallt det såg ut å vara! Vi gick till Sara och där träffade vi Niklas och Erik också. Spelade lite Buzz och dom hade inte en chans mot mig. Lisa (jag) kom högst upp på listan av alla som spelat Buzz, Stolt*. Påvägen hem till Erik så mötte vi Evelina och Jasmine:) Sedan gick dom hem till Evelina och vi fortsatte till Erik. Där spelade vi GH och då får jag väl erkänna att det inte gick lika bra som med Buzz- det gick bättre! Nejdå jag hade inte en chans. Blev skräckfilm sen men den var inte så jätteläskig. Har bara den där mannens ansikte som gick runt och mördade kvar i huvudet, han var inte så trevlig!
Sedan blev det hem i den ISKALLA höstnatten. Somnade dirket när jag kom hem! PUSS.


♥linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0