Torsdag

Hej igen:D
Hann inte blogga i torsdags. Först var det skolan. Jag, Elin, Caroline och Amanda gjorde mycket god mat på hemkundskapen som bestod av nudlar, kyckling, grönsaker m.m. Det blev som en wook. Godare än kinamat från resturang om du frågar mig:) Elin och jag hann nästan spela in låten. Men vi blev inte helt nöjda så vi ska göra ett nytt försök snart igen(: Efter skolan blev det snabbt hem och sen till bussen. Egentligen skulle inte jag behövt stressa så mycket för att jag skulle kunnat tagit en senare buss för att musicalen började en timme senare fick jag reda på när jag nästan precis satt mig på bussen. Då blev det att traska runt på stan i nästan två timmar. Men tiden gick fort som tur var så det var ingen fara. Det var så jäklakul med musical i två timmar. Det är kul att jag har hittat något som jag verkligen är intresserad av. Det här fick vi göra;
- Koncentrationsövningar: spegelbild och kasta boll till varann och säga namnet dit bollen skulle komma.
- Sjunga upp med olika övningar.
- Sjunga Mamma Mia låten ett antalgånger plus en stämma på det. (Musicalen är baserad på Mamma Mia).
- Olika dansövningar.
- Börja på dansen. (Jag undrar om det inte var hela dansen som vi fick utföra?!)
- Till sist blev det sång och dans samtidigt.

Herregud, det var så himla kul! Alla var så otroligt snälla och glada. Både dans & sånglärarna och alla som skulle börja på musicalen. Alla var så engagerade och det verkade som att alla tyckte att det var superkul.

♥linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss

2008-09-06 @ 18:04:36
URL: http://minadamerochherrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0