Shopping!

Nu är ännu en dag snart slut! Tiden går så snabbt. Känns knappt som att jag har vaknat för att jag är så trött. Aja, blir väl att lägga sig tidigt ikväll. Känns som att jag börjar bli förkyld också så att jag ska försöka å sova bort förkylningen:)
Idag åkte jag in till stan med Ina. Jag kollade på kläder till skolfotot. Vet inte vad jag ska ha på mig av det jag köpte(bild). Ina glömde sin plånbok hemma, stakarn. Så hon fick följa med mig in till varje provrum jag gick in i och sitta där utan att klaga. Kände mig tillslut dryg när jag hade gått in i provrummet på H&M tre gånger under några få timmar.
När jag gick till bussen i morse så hade trädet nedanför oss nästan bara gröna löv. När jag gick förbi trädet när jag kom hem med bussen så var hela trädet täckt av orange löv. Verkligen hela. Hur kan det komma sig? Liksom på cirka fem timmar hade trädet förvandlats från ett sommarträd till ett höstträd- Knasigt!
Nu sitter jag här och min mage kurrar stup i ett. Det blir lax till kvällsmat. Så fort jag tänker på laxen kurrar min mage till extra- det är ju så gott!:D Nej nu ska jag nog upp och kika på tv. Det var ett tag sen. Höres<3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0