Facit på Skrattet..

Nu ska jag berätta vad min familj skrattade åt. Så här sa dom:
"HAHAH! Vi satt och kollade på Fear Factory USA. Där var det en tjej som skulle dra i trådar med enbart hennes mun i en glaslåda. Samtidigt hade hon massvis med spindlar på dig. Hon skulle dra i trådarna för att hennes pojkvän skulle få nyklar. Andra gången som hon drog i tråden så kom det in en spindel i hennes mun. Samtidigt som spindeln kröp in i tjejens mun spottade jag som om spindeln var i min mun." Sa mamma.
"Det var som om mamma själv var i den där glaslådan. Hon var verkligen inne i hennes världen!" Sa pappa.
"Du skulle ha sett, hon spottade verkligen!" Sa Sanna.

Före sommaren var det en drama serie på ettan, Andra Avenyn. Jag började följa den nästan från första avsnittet. Man kunde inte sluta att föja den, man blev som besatt. Man ville alltid veta vad som skulle hända. Så förstå när den skulle göra uppehåll över sommaren.
Idag startar den igen, klockan 20.00 på svt. Jag vet inte om det är svårt att börja kolla på den idag, för att det är det 104 avsnittet idag och då har du missa väldigt mycket. Det är ju inte världens bästa serie precis, det kan jag inte säga att det är. Men som sagt, man blir besatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0