08.00

Nu är jag start klar för skolan. Det ska bli otroligt kul idag för att jag och Caroline ska ha våran sista hemkunskapslektion tillsammans. Usch, gud vad tråkigt och sorligt det låter. Jag vill inte sluta, jag har för bra vänner för att tycka att det ska bli roligt. Jag och Caroline ska laga tortillabröd med olika fyllningar - det gäller att använda sin krektivitet.. Vi ska även inviga våren idag genom sång på trappan.

I tisdags efter skolan gick jag till Mariagårn, planerade lite idrott med Louise och sedan gick jag hem och käkade. Efter det gick jag hem till Max- kastade mig på hans säng för att min mage värkte som den aldrig gjort förr. Jag tror nästan att anledningen var att jag slängde i mig maten för fort. När magen blev bättre gick jag och Max ner till kyrkan där det var träning inför konfirmationen. Jag trodde att jag skulle få träna att sjunga på låten som vi ska sjunga när de konfirmeras men det saknades en gitarr. Surt!

I går hade vi det sista redovisningarna i skolan. Jag tror att man kommer sakna redovisningarna då vi redovisat i tre år nu, man har i alla fall lärt sig grym mycket av dom. Jag och Tom sjung våran låt, det är något som man kommer minnas. Efter skolan gick jag hem till Max. Där försökte vi hitta en låt vi ska sjunga på talangtävlingen. Vi kanske har en på G. Vi tränade även på "Lucky", fast bara ett tag. För sedan blev vi soffpotatisar i sängen..



L.

Kommentarer
Postat av: louise:)

sv: mktmkt!!<33

2009-04-30 @ 09:45:34
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0